Selebriti Memilih i-Sihat... Anda???

Assalammualikum w.b.t... Salam i-sihat, u-sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat.. Susu Kambing i-Sihat semakin berkembang dan mula mendapat kepercayaan dikalangan peminat susu kambing..  

Mesti ramai yang minat pada pelakon putih gebu bertudung dan berwajah manis.. Siapa lagi kalau bukan Mira Filzah.. Nah admin belanja pic MF dengan PB....

Puasa Sunat

Assalammualaikum.. Salam i-Sihat, u-sihat, semua sihat... Apa khabar semua?? Mestilah sihat, kan..
 Puasa???
Ye, puasa bagus untuk usus perut kita.. Rasulullah selalu berpuasa sunat.. Jom kita amalkan sunah nabi..

Harga Pasaran i-Sihat

Assalammualaikum... Apa khabar semua pencinta susu kambing?? Amalkan susu kambing i-Sihat, pasti semuanya sihat..

Kali ni admin nak buat pengumuman penting...

πŸ“’πŸ“’πŸ“’ Perhatian semua... Harga pasaran untuk susu kambing i-Sihat perisa Asli dan Vacho adalah RM45.00 dan susu kambing i-Sihat Premium Berry adalah RM55.00..

πŸ‘‰πŸ»Atau yg beli Pakej Family Combo 5 kotak sekaligus..maka harga sekotak jatuh RM40.00 (asli dan vachoc). Dan RM50.00 (PBerry)



Nota Que: Wahhhh.. Lebih jimat dan lebih untung beli Pakej Family Combo.. Apa lagi... Cepat beritahu mak, ayah, abang, kakak dan adik-adik berita baik ni!!!!!

Mandi Sebelum Subuh

Assalammualaikum w.b.t.. Admin harap semuanya sihat.. Beberapa minggu kebelakangan ni, cuaca tak menentu.. Ramai yang terkena jangkitan virus selsema, batuk dan demam panas..
Biasanya bila diserang sakit, kita akan ke klinik untuk mendapatkan rawatan dan akan dibekalkan dengan ubat bagi menyembuhkan sakit kita.. Dah dapat ubat tu, kena lah makan.. Kalau tak, macam mana nak sihat kan??

Promosi Harga Diskaun

Assalammualaikum... Wooooowwwww... Admin rasa teruja sangat ni.. Kenapa?????

Haaaa... Ni admin nak bagi tahu ada berita baik untuk semua penggemar susu kambing i-Sihat.. Anda semua boleh dapatkan produk susu kambing i-Sihat dengan harga promosi di  Booth Bangi Gateway..

Booth : No. 10
Tarikh : 7, 8 & 9 Oktober 2016
Masa : 10 pagi - 10 malam

Untuk info lebih lanjut, boleh lihat di FB susu kambing i-Sihat 



Jooooommmmmm... Kita ramai-ramai serbu booth susu kambing i-Sihat.. Beli borong banyak-banyak..

Info: Cadangan Hidangan

Assalammualaikum kepada semua healthians.. Dah mulakan pagi ni dengan meminum susu kambing i-Sihat?? Semoga semuanya sihat sejahtera dan sentiasa dalam rahmat Allah.. Aminnnn....
Kali ni, admin nak share cadangan hidangan susu kambing i-Sihat.. 

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..

VideoBar

This content isn't available over encrypted connections yet.
Powered by Blogger.