Raya Sale: Promosi RM40 sekotak

Berita baik kepada penggemar Susu Kambing Asli.. HQ telah lancarkan promosi Raya Sale..

Sekotak Susu Kambing Asli hanya berharga RM40.00 sahaja untuk sepanjang bulan syawal ini..

Apa tunggu lagi.. Tempah la sekarang, sementara stok masih ada...

Peraduan Selfie Raya Kebaboom Bersama i-Sihat..

Ni admin nak bagi tau.. HQ ada buat peraduan selfie raya.. Kepada pelanggan i-Sihat yang gemar ber'selfie' boleh la joint peraduan ni..

Yang tak suka ber'selfie' pun boleh joint juga.. Snap la pic sesiapa dengan produk i-Sihat..

Cara penyertaan:
1. Like dan follow FB serta IG Isihat Susu Kambing Hq
2. Selfie Raya Kebaboom bersam produk i-Sihat
3. Tag gambar selfie kebaboom anda ke FB / IG Isihat Susu Kambing Hq

Peraduan bermula pada Hari Raya Aidilfitri yang pertama..

7 Keistimewaan Lailatul Qadar

Hebatnya melebihi 1000 bulan,
Penantiannya menjangkau ratusan hari,
Rahmatnya tak terhitung dek jari,
=======================
Ku hitung detik dan masa
menunggu kala ianya tiba
Sepenuh hati bermunajat padaNya
=======================
Malam yang penuh penantian
Malam kerinduan dan kemuliaan
Lailatulqadar hadiah buat insan
=======================
Mari bersama-sama kita mencari...
Penantian kita tiada henti..
Rahmat buat diri...
Bakal bertemu...
Janji Ilahi...
=======================
Marilah kita pelajari dan hayati keistimewaan bulan penuh cinta, ibadah dan kemuliaan ini :-)
.
~Pesanan rindu dari i-sihat untuk semua..<3

Sebarkan Kebaikkan

Salam i-Sihat, u sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat..
Waaahhhhh... Selain kerap masuk tv, sekarang ni i-Sihat semakin gah menghiasi majalah dan surat khabar.. 

Teruskan kuasamu.. Sebarkan kebaikkanmu.. 
Semoga usaha yang berterusan akan dirahmati Allah.. Kita nak ajak lebih ramai orang amalkan sunnah.. Sihat dapat, pahala pun dapat..

Alhamdulillah.. Semakin ramai yang menggemari kelazatan dan keenakan susu kambing i-Sihat.. Selain sesuai dijadikan minuman, ia juga sesuai dijadikan pengganti santan.. Dan boleh juga digunakan untuk mengganti susu krimer..


Nota Que: Hasilnya pasti sangat lazat dan menyelerakan..

Cendol i-Sihat

Salam i-Sihat, u sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat..
Admin sangat suka makan cendol.. Pergi pasaraya, ternampak cendol.. Segera admin capai.. Dah pasang angan-angan nak berbuka dengan cendol..

Tapi masalahnya, admin lupa beli santan.. Atau lebih tepat lagi.. Admin sengaja tidak membeli santan.. Kerana admin berhajat nak minum cendol yang berkhasiat..

Disebabkan bahan-bahannya dah ada.. Mudah lah kerja admin.. Hanya perlu cairkan gula merah dan tambah sedikit gula pasir..

Admin gunakan 2 sachets susu asli i-sihat bagi menggantikan santan.. Hasilnya.. Sudah semestinya menyelerakan.. 


Nota Que: Mujur takde durian.. Kalau tak, mesti admin letak sekali dalam cendol...

New: G-Storm

Salam i-Sihat, u sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat..
Pasti ada diantara kita yang mengalami pedih hulu hati.. Perut asyik berangin je.. Tak sedap perut.. Masalah usus.. Sembelit.. Dan lain-lain lagi berkaitan usus dan perut..


Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..

VideoBar

This content isn't available over encrypted connections yet.
Powered by Blogger.